Reacties
Reacties 51 - 67 van 67
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lidie Joosten | Deze is ook al zo mooi | 8 jun. '24 |
| Lidie Joosten | En weg is hij (Dick) | 8 jun. '24 |
| Lidie Joosten | Geweldige foto. | 8 jun. '24 |
| Hans | Mooi verhaal om te lezen tijdens de koffie. Jullie… | 8 jun. '24 |
| Henk en Wilma | Een ijsje in Leeuwarden 2.50 per bolletje vraag maar… | 7 jun. '24 |
| Kees | Bedankt voor de tip over Merlin Bird. Ik heb hem ook… | 6 jun. '24 |
| José | Weer een “heerlijk” verhaal. Leuk om zo mee te… | 6 jun. '24 |
| Dick | Ik denk dat de groencontainer eraan te pas is gekomen! | 6 jun. '24 |
| Dick | Dat is balen, Kees. We hopen dat de electronica weer… | 6 jun. '24 |
| Dick | Dankjewel Lidie, jullie veel leesplezier! | 6 jun. '24 |
| Dick | Over een paar weken weten we of ze die zak hebben… | 6 jun. '24 |
| Lidie Joosten | Leuke foto's veel plezier. | 4 jun. '24 |
| Hans | Mooi begin weer van deze reis. Nu al benieuwd naar… | 4 jun. '24 |
| Kees | Leuke avonturen. Ik sta op Terschelling. Mijn 12v… | 4 jun. '24 |
| José | Ziet er goed uit. En dan die tafel met een “stapel”… | 4 jun. '24 |
| José | We kijken uit naar de verhalen. Veel plezier | 2 jun. '24 |
| Kees | Fijne vakantie gewenst vanuit Terschelling | 1 jun. '24 |


- José: Tja 18 juni is voor mij ook…
- Kees: Ja Dick, in discussie gaan…
- Harrie: Benieuwd naar het afsluitende…
- Dick: Het is voor mij alleen maar…
- Dick: Wij begrijpen mekaar….…
Alle reacties »