02-17 Op huus an

17 februari 2023 - Zevenaar, Nederland

Vanmorgen de allerlaatste skidag van een prachtige skiweek in al even prachtig winterweer. De opstart is weer gewoon als elke dag. Kalm aan, ieder twee Semmel naar binnen werken, spul aantrekken en op weg naar de piste. We beginnen, ook zoals altijd met de afdaling naar het dalstation van de Parsennbahn. Deze ochtend is het bewolkt. We nemen een stuk rode piste en dat gaat helemaal goed. Dan nemen we de gleitweg naar de Heubergbahn. En als we dan in de lift zitten, begint de narigheid, we voelen spetters. Het begint te druppelen en het wordt grijzer en grijzer. De sneeuw op de pistes wordt dikke pap. Bert haakte af, hij moest wel heel erg veel moeite doen om het leuk te vinden. Jan en ik skiën nog een paar keer een piste af, maar houden het dan ook voor gezien. We kijken heel mooi terug op de prachtige week en beseffen ons maar al te goed wat een mazzel we hebben gehad. We gaan naar huis en drinken een bak koffie.

Hoewel we het appartement tot en met zaterdag hadden geboekt, besloten we niet af te wachten tot morgen, maar om vandaag al in de auto te stappen en te vertrekken. Zo gezegd, zo gedaan, ca. 11.30u vertrokken. De rit gaat heel voorspoedig, we hebben geen files gezien. Ook onderweg wel regenweer gehad. Tegen 7 uur s avonds ben ik weer thuis. Bert en Jan rijden door naar Soeren. Daar is Joke al en Jan en zij vervolgen hun weg naar Bathmen.

We kijken terug op een leuke week, helaas zonder Bram, maar wel met leuke gesprekken en een hoop geouwehoer. Komende week moeten wij weer in het “gewone” gareel zien te komen… werken, golfen etc… En volgend jaar? Dat gaan we zien…

Bedankt Jan en Bert, bedankt allemaal voor jullie leesbelangstelling en reacties, graag tot een volgend reisverslag !!!!!!

Groetjes,

Dick

1. Hans:
    18 februari 2023
    Mooie winterweek gehad volgens mij en ik wilde zeggen goede terugreis, maar die is al achter de rug. Welkom thuis dus maar.
  2. Harrie:
    20 februari 2023
    Weer mooie verhalen gelezen!
    Dankjulliewel.
  3. Lidie Joosten:
    22 februari 2023
    Fijn dat jullie zo'n fijne week hebben gehad en alles is heel gebleven , daar kun je nog mooi van nagenieten .