Naar Kleinwalsertal

10 februari 2023 - Zevenaar, Nederland

Afgelopen zomer ontstond alweer het idee om weer te gaan skiën. De meneer van de organisatie (Dick dus) had weer een adres geregeld. Dit jaar gaan we naar Landhaus Schlegel. Het ligt dichtbij de Parsennlift. Een klein stukje lopen met de ski's op de schouder, onder die latten en gaan! Zoiets stellen wij ons voor.

En wij, dat zijn Bert, Jan Favié en Dick. Goh, Bram niet? Nee dus... die wilde ook nog weten hoe het andere been voelt als de knie niet meer zo lekker scharniert (de sukkel...) Voetbal is een leuke sport. Maar ja, nu met vervelende gevolgen. Hij loopt met een brace en dat is bij skiën niet zo handig. Dus hij blijft thuis, de arme kerel... Heel veel sterkte Bram, thuis en op school!

En Jan Favié? Nou, dat is de man van ons nichtje (wat klinkt dat lief!) Joke. En voor wie het heel precies wil weten: Joke is de dochter van onze Tante Truus en Oom Wim. Het lijkt ons leuk als Jan aanhaakt. En hij ging heel lang met groepen pubers op start, dan zal hij het met deze 2 pubers op leeftijd toch ook wel volhouden?

Goed, we vertrekken morgen heel vroeg. Het plan is dat Jan om 4 uur bij Bert is en pak m beet een half uur later komen de heren ons ophalen. We reizen lekker ruim in de bus van Raymond.

Ik schrijf af en toe weer eens een verhaaltje en we schieten plaatjes voor wie het leuk vindt om het te volgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eva:
    11 februari 2023
    Veel plezier mannen! Kaiserwetter, daar gaan we voor duimen!
  2. Harrie:
    11 februari 2023
    Hopelijk een goeie reis gehad?!
    Veel sneeuw- en skiplezier gewenst.