2022-07-27 Gescheiden op pad

27 juli 2022 - Prägraten am Großvenediger, Oostenrijk

Vanmorgen zijn de heren dus op pad gegaan. Wij hebben besloten ook een wandeling te gaan maken: een route uit de folder Walking Arena Virgental en wel de Virgen-Aktiv-runde. Bij de Info hebben Rian en ik nog even de dames van de VVV vervangen.... die zijn er niet op woensdag, maar wij konden de vragen beantwoorden van een Nederlandse mevrouw die morgen met haar zoon aan een hüttentocht begint., van alle markten thuis hé.

Om 10.45 waren we aan de wandel.... in het begin flink steil, daardoor mooie uitzichten over Virgen. Net na de Kapelle hl. Ulrich lekker appeltje gegeten, en toen  begon het te druppelen, snel weer verder. Nog steiler naar beneden, het regenwater stroomde ondertussen over de weg naar beneden.... maar goed, ook in de regen hadden we veel plezier. Vlug wat boodschappen gedaan en naar huis, lekker gelunched en daarna relaxed, geslapen, geyoutubed, gebalkonned.....een prima middag. Rian heeft een lekkere maaltijd gemaakt en nu zitten we voor de tv ... wie raadt wat we elke avond kijken 😉?

Voor wat betreft de drie heren is er niet veel nieuws, om 11.15 een appje met een foto  van een waterval en de mededeling dat ze begonnen zijn aan de Wiesbauerklim.... daarna geen internet meer denken we.... maar goed we hebben geen reddingshelicopter gehoord of gezien, dus ze zullen wel aangekomen zijn op de Clarahütte 😃

Voor straks: Gute Nacht Freunde

1. Harrie:
    27 juli 2022
    Jullie hadden dus letterlijk een appeltje voor de dorst!!
    Gr Harrie
  2. Hans:
    27 juli 2022
    Mooi verhaal hoor Anne. Dick in het vervolg voor de foto’s? 😉
  3. Lidie Joosten:
    28 juli 2022
    Klinkt lekker relax , doen jullie goed .