2019-07-26 Klaar voor de start

26 juli 2019 - Zevenaar, Nederland

Nog 1 of eh .... een half nachtje slapen en dan gaan Harrie en ik ook rijden. Bert heeft de heilige Oostenrijkse grond al betreden. Vandaag appje gehad dat zij in Mittersill overnachten. De plaats waar de mannen en ik afgelopen winter in alle Herrgottsfrühe hebben ontbeten. Toen op weg naar winters Prägraten. Donderdag zijn zij al tot ergens bij München geland. En het gerucht gaat dat de eerste schnitzel al is genuttigd! Ik kreeg ook al een spiegelfoto dat de Burton ook al met de bandjes op de weg staat.

Vannacht ergens gaat Harrie op pad, met Ma aan boord. Op hem rustte de grote verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat niks uit de medische winkel zou worden vergeten. En Rian zou Rian niet zijn als ze niet even nog zou checken of hij alles mee zou nemen. De multomap met het medische wel en wee van ma, de medicijnen en al het reservemateriaal. Ze heeft ook een opvouwbare rollator geregeld en dat is ook heel mooi. Maakt Ma lekker mobiel.

Anne en ik nemen Henk en Wilma mee. Wij gaan morgenochtend overdag al vast rijden en hopen tot in München te komen. Zondag rijden we dan het tweede stuk(je). De bagage heeft Henk vanmorgen al gebracht en vanmiddag heeft Anne de auto al ingepakt.

Kortom twee ingepakte auto’s staan klaar voor de rit naar Prägraten. Harrie en de rest een heel goede en veilige reis gewenst, dan hebben wij dat ook vast wel. We zullen Bert jarig maken dit jaar!

1. José en Willie:
    27 juli 2019
    Willie en ik wensen iedereen een goede reis. Het wordt volgens mij net geen 40 graden meer. Tja jammer... maar ja. 😂 wie weet wordt de 40 graden dinsdag nog gehaald. Het in dan tenslotte een hele bijzondere dag, het VIEREN van DE verjaardag van de kleinste en dan ook nog een mijlpaal. Tjonge dat wordt wat. Maar zoals gezegd..... een goede reis allemaal.
  2. René:
    27 juli 2019
    Wensen jullie een hele fijne vakantie toe En heel veel plezier.
    Groet René en Carina
  3. Joke:
    28 juli 2019
    Lieve allemaal,
    Als alles goed is zijn jullie nu allen op de plaats van bestemming. Nogmaals heel veel plezier gewenst en het wordt dinsdag vast een fantatisch feest hoog in de bergen ter viering van Bert z'n 50e verjaardag. Geniet van en met elkaar!
    Liefs en groet,
    Jan en Joke