Dick

1224
Video’s:

Over mijn reis

Dit jaar gaan we weer een kleine week op ski-vakantie. En deze keer met een wat groter groepje. Broer Bert gaat mee, samen met zijn jongens Wouter en Bram en nicht(je) Joke en haar man Jan gaan ook mee. Dit jaar slapen we in Landhaus Michl in Riezlern. Dat ligt niet ver van het "dal-station" van de Parsennbahn, een skilift in de Heuberg-Arena.

We reizen in 3 groepjes. Joke en Jan vertrekken de 19e en overnachten onderweg. Wouter rijdt samen met Bram én al onze ski-zooi. Hij vertrekt de 20e s ochtends vroeg. En Bert en ik vertrekken de 20e per trein naar Oberstdorf. Waarschijnlijk zijn óf Joke en Jan óf Wouter en Bram al wel in Oberstdorf, zodat zij ons daar kunnen oppikken voor het laatste stuk, het Kleinwalsertal in.

Het wordt vast hartstikke leuk!

Bezochte landen

Ik heb 21 landen (9%) bezocht:

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.